Monday, July 20, 2009

_4 bulan la_

Arissa pada usia 4 bulan. dia sudah pandai meniarap. cuma kadang-kadang hilang kawalan. hahahaha. dia juga sudah pandai menggapai rambut. terutamanya rambut ibunya. saya duduk berjauhan dari Arissa buat masa ini. dia di klang dan saya pula di shah alam. untuk berulang alik dari klang ke damansara adalah sesuatu yang agak mustahil. jem..jem dan jem. itu untuk sementara, mungkin seminggu dua ni. alahaiiiii








32 comments:

afdni said...

rambut arissa lebat tul laa..sgt comel!

addyaholix said...
This comment has been removed by the author.
addyaholix said...

bikin hati tak tenteram haha!
ofismate selalu tanya apasal saya obses sangat dengan budak kecik nama arissa ni. saya sendiri pon tak tahu nak jawab apa. mungkin sebab comel arissa lain macam sikit. diorang cakap itu mungkin seru. haha!

arissa sangat mesra camera kan bang. bila dia senyum, alahaiiii !!!

kadok said...

afdni,
atas je yg lebat..tang bawah tu xdok...hahahaa

addy,
dah smpi seru? very true...hahaha
gambar tu snap byk2...pilih je..hehehe

arsaili said...

salam..cutenya si arisa nih.....dah pandai tarik rambut yer....nak tarik rambut daddy dia tak cukup rambut plak:p ahahaha

kadok said...

arsaili,
hahaha..very true..:p..ehhh..baju tu credit for u..forgot to mention..thanks yee..:)

Masy said...

sian papa rindu ye hehehe

s alam seksyen brape? da dekat ni x reti2 nk jmpe geng heheeh

Qaseh said...

rambut dia cukur bantal...
memang cute..senyum pon manis....

kadok said...

masy,
duduk kat seksyen 27..dekat dgn masy ka?

qaseh,
a'ahh..cukur bantal..masa lahir aritu rambut lebat..penuh..hehehee

Masy said...

sy kat sek 19, area stesen komuter sanun. eheheh

ez said...

comel dan jelita arissa..

kad0k. said...

ez,
thanks

masy,
dekat aje tu kita ehhh..:)

KunangKunangMalam said...

owh owh masih bayi suda jelita..mana tak rindu dendam wei duk jauh2..huks..

NONIE AZIZ said...

lebat eik rambut arissa..comei macam ibu dia...lalalala

Khairi said...

Tembam dah ha si comel ini. Haih, bila bleh jumpa.

tp nape rambut dia atas aje ada tepi2 takde kadok? pesen ke pe.

~~~ kay ~~~ said...

wah, cepatnyer besar kan...
(^_^)

kadok said...

kunang-kunang,
tau xpe...tak bole berenggang maaaa

nonie,
oitttt..ibu dia je..aku camne wei? hhahahhaa...;p

kadok said...

khairi,
jumpa? ckp je bila..gua no hal...hehehe..rambut tu sbb cukur bantal..dulu masa lahir rambut tebal gila..lepas cukur terus jd camtu...bila dah niarap ok la tu kot..hehehe

kay,
tu la..rasa cepat aje dia membesar depan mata..:)

tasikmerah said...

lawanya senyum....

:)

kadok said...

tm,
terima kasih ye kak tm..huuhuuhuu

Khairi said...

oo cukur bantal ke. xleh wat pe la kan. nnt tgk anak aku kena ke tak.

Khairi said...

oo cukur bantal ke. xleh wat pe la kan. nnt tgk anak aku kena ke tak.

addyaholix said...

rindu kat arissa la pulak bang!

kadok said...

khairi,
dia dah cukur ke belum..sila buat laporan...hahaha

addy,
parah inchek addy ni...:p

Faizah said...

ui, cepatnya rambut dia tumbuh

pB said...

kalau tempat akak , rambut macam tu , orang kata


keno mokae kor bantal (kena makan ke bantal)...

hi hi hi


Jom Masy , Kadok kita jumpa kat SACC.

kadok said...

faizah,
tumbuh tang atas aje..:p

pb,
hahaha..makan bantal ye..:P..jom kak...:)

Kehelan said...

salam...

nak curik gmbo Arissa 1 bleh?

pi kije naik tren jugak ke?

kadok said...

kehelan,
wslm..bole aje..xde la naik tren..tu dulu..dari klang ke setiawangsa..:)

Emblem of Purity said...

dia ikut muka sape? pakal la takleh pegang, kalo tak mau merah2 pipi anak org nih.

kad0k. said...

emblem,
xtau la ikut muka sape..:p

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情