Thursday, November 25, 2010

-Akan Berempat-

Sekarang kami bertiga..Insya-Allah June tahun hadapan kami akan berempat pula. Alhamdulillah. Syukur nikmat atas rezeki ini.

Kali ini agak lain dari Arissa, tiada rasa apa-apa kecuali rasa sebu. Kalau dulu, makan itu, makan ini pastinya perasaan loya itu membuak-buak. Malah terhidu bau ikan pon mahu termuntah. Apatah lagi kalau saya memakai wangi-wangian. Haishh

Harap semuanya berjalan lancar dan sentiasa dipermudahkan olehNya..Aminnn

9 comments:

faraulah said...

Tahniah tuk Pak Kadok & Isteri..
Arissa dah nak jadi Kak Long yer..

archiq said...

aminnn... tahniah~!!

p/s : err.. siapa yang menulis entri ni ye? cam pelik aje ayatnya... :)

kadok said...

faraulah,
a'ah la..kak long..nnti kami cuba panggil dia kaklong..tp hari tu mak dia kata dia xmo dipanggil kakak..hahaha

archiq,
thanks...aku la bro..masih aku..cuma aku rasa cam kekok je..hahaha

Kehelan said...

Arissa dh nak dpt adik!
tahniah! moga Allah permudahkan segala urusan... nak tgk gambar Arissa... lama tak tgk! :)

kadok said...

kehelan,
saya akan post-kan dientry akan dtg..disini penggunaan internet sgt terbatas...hehehe

Amiene Rev said...

mungkin juga berlima. :D

kadok said...

AR,
berlima?wahhh..tak tido malam kami nnti dibuatnya..:)

afdni said...

congrats bro!!!!

kadok said...

afdni,
thanks..:)