Saturday, March 12, 2011

_2 tahun_

Selamat Hari Lahir Sayang yang ke-2 tahun. Semoga menjadi anak yg solehah dan membanggakan kami. Doa kami sentiasa buat kamu Sayang…

Maaf..daddy tak dapat bersama untuk menyambut ulangtahun kamu pada kali ini. Insya Allah penghujung March atau awal April kita sambut sama-sama ehhhhh..:p

Arghhh…saya tahu…ini jugak bermaksud usia saya meningkat setahun lagi. Terima kasih ya Allah atas pinjaman-pinjamanMu selama ini. Masih bernafas pada udara yang sama dan masih menjejak pada tanah yang sama dan hadiah paling berharga adalah berkongsi tarikh hari jadi bersama chenta hati saya... Alhamdulillah

11 comments:

tasekM said...

selamat hari lahir kadok.
selamat hari lahir arissa yang cantik...

tumpang gembira atas kegembiraan kamu...

:)




.

Kehelan said...

selaamt hari lahir en kadok... selamat hari lahir utk Arissa juga... moga kalian sekeluarga sentiasa dalam limpahan rahmat yg Esa

addyaholix said...

selamat hari lahir sayang richa. moga yang terbaik selalu buat kamu. moga terus jadi anak yang taat pada daddy dan mummy. juga jadi kakak yang baik nanti ya ;D

juga buat kamu bang. selamat hari tua ;)

cikceriacorner said...

eppy besday pak kadok..

eppy besday arissa..

ayu dan comel arissa..:)

AL-BIMA SAKTI said...

Assalam,

moga jd ayah yg berguna kpd anak-anak..!!

♥ manje ♥ said...

selamat hari lahir buat en dan anak yg comei tuh... dah besar dah dia kan... um ~

kadok said...

tasek,
thanks sis..korang camne? ada baik?

kehelan,
thanks kehelan..semoga kamu pon sama..:)

kadok said...

addy,
thanks bro..slmt hari tua tu yg bunyi x sedap..hahaha

ccc,
thanks ye sis..:)

kadok said...

al-bima,
aminnn..:)

manja,
tu la..x sedar sudah menginjak 2 tahun..:)

Dearie Pearls said...

mcm baru je arrisa lahir hari tu. cepatnya masa berlalu..

dah 2 tahun dah...

kad0k. said...

pearls,
kan...sedar sedar dah 2 thn..:)