Monday, November 9, 2009

_tanpa tajuk_

Saya tiada apa yang ingin di-update-kan. Sekadar gambar-gambar lama Arissa dari berumur 4 hingga ke hampir 8 bulan. Alhamdulillah luka dijari manis akibat melecur sudah beransur pulih. malah sudah kering. menunggu luka yang sudah kering itu tanggal sahaja...:)


































15 comments:

aNIe said...

Akak ni tiap kali tengok gambar2 anak dara Kadok ni...teringin nak beranak kecil..tapi dah senja lah pulak...hahahah

kad0k. said...

boleh lagi kak..:p

Masy said...

comel2 heheheh

addyaholix said...

tiap kali tengok arissa, nak sangat ada anak sendiri. kalau tak kawen, boleh ada anak tak bang?

kadok said...

masy,
:)

addy,
kita bkn dah sedia ada anak ke? anak tekak?...:p

tasikmerah said...

bila la aku pulak nk beranak nih... haih...



.

ez said...

arissa memang comel..lagi menghiburkan..

arsaili said...

salam..ala cute nya......

kadok said...

tasek,
mlm td mlm jumaat? lalalalalalalala

ez,
thanks..:)

arsaili,
salam bro..so quite lately..so bz arr?

addyaholix said...

anak yang boleh kita gomoi la bang kadok. haha!

~~~ kay ~~~ said...

chomel nyerrrrr!!
(^_^)

NBK466 said...

Nice pic bro...walaupun ada yg sensored (gambar tanpa pakaian..) he..he.he..

kadok said...

addy,
owhh..yg tu ehh..bila nak langsungnya? :p

kay,
thanks sis..:)..how are u?

kadok said...

nbk,
thanks bro..:)

~~~ kay ~~~ said...

Selamat menyambut Aidil Adha yang bakal menjelang. Semoga hidup kita selalu di berkati ALLAH, sampai satu saat kita pasti kembali kepadaNYA.

~~ salam aidil adha semoga seikhlas korban ~~