Friday, October 17, 2008

_saya ratah dia dgn rakus_

maaflah kawan-kawan. saya hanya ingin berkongsi kegembiraan. sudah lama saya pendam nafsu saya ini. berjaya juga saya akhirnya. arghhhhh!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kejap ada!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kejap takde!!! Hahahahaha

28 comments:

alif-mikail said...

kasi 'seludup' kelucahan di dalam artikel ini.. baru ada ngam.. ceh!

makan sowang²

pB said...

dari bulan posa

skrg baru dpt ...

kalau mengandung ...

meleleh leleh air liur anak

kad0k. said...

alif-mikail,
jom kenny jom...:p

pb,
nasib baik kekasih saya tak makan ayam buat masa ni kak..kalau idak..naye..sbb lama dah dipendam..hahaha

Si Kachak Suparjo said...

Oooiiiii!!










Ape cite ni?
Kate nak ajak aku?






Arghhhhhhhhhh!!

Abby ♥ Aidilfitri said...

itu rakus dgn kenni, kalau rakus dgn bini? ahahahhahaha

kadok said...

kachak,
jangan takut..ko dtg sini ada punya...hahaha

abby,
ewah2 ko..pantang ye..:p

benjamin said...

memang menyelerakan

Masy said...

kesiannye.. tp syukur akhirnya berjaya jugak bapak mengidam ni dpt apa yg diangankan ehehehehe

wakil kekasih laa ni ek :)

applephye said...

cis!!entri ni kan.. ish..ish..

kadok said...

benjamin,
try la..garden pasta dia best brooo..gluppp..:p

masy,
wakil je..mkn 2-3 pinggan pun sanggup...hahaha

kadok said...

apple,
hahaha..sorry..:p

cippp said...

hah pokcik,

ratah..?
rakus..?
ganas sungguh awak..!

tajuk lucah x hengat hahahaha

tasikmerah said...

aku pun baru sebat minggu lepas..... pak kenny ni mmg pandai masak... he he...

kadok said...

cippp,
tajuk je..tp aku tetap sopan..wahahahaa

tm,
sama la..aku pun sebat pak kenny last week..:)

Water Lily said...

Amboi...tak sempat toleh kanan kiri dah ye..

rOhock said...

hahahahahahahaha

utopia said...

hai salam kenal
sedabnye melantak...

kadok said...

kaklily,
dah dpt..xleh toleh2 lagi kak..:p

rohock,
hahahaha

kad0k. said...

utopia,
jom melantak jom..:p..salam blog..:)

biskutrajin said...

ratah x ajak..

Khairi said...

cekapnya ko makan haha.. mcm anak dara.

kadok said...

biskutrajin2,
jomla..:p

khairi,
mkn kena licin bro..xbaik bersisa ni...:p

sya said...

wah agaknya dlm berapa minit dah licin tu?

arsaili said...

salam..bila baca tajuk entry ni..tetiba teringat tikus...ummm

kadok said...

kaksya,
x smpi 20 minit pon kaksya..hahahaha

arsaili,
rakus..tikus...hehehe...:p

alif-mikail said...

ape pasai kasi up ini entry lagi sekali? mau kena ratah ke?

(ching! bunyi gunting freedy)

artsoul said...

kau buat aku terliur arrr...

kad0k. said...

koi,
ching!bunyi pon dah ngilu...:p

artsoul,
ape lagi..pegila ratah "kenny" lunch hour ni..:p