Thursday, November 27, 2008

_empat tahun la_

Empat tahun...ye.Empat tahun. kami masih bertatih. Perjalanan masih jauh.
Doakan kebahagiaan kami. Amin

Nota:
Tu gambo masa muda-muda...skrg dah tua dah. konpem bini aku marah gambo expose lg kat tenet. amponnnn ye yang...hahahaha

35 comments:

KAKTINY said...

tahun ni 4 tahun yer..
kawin tahun 2004 eh?
hmmm.. samalah kita bro..

sya said...

Selamat Ulang Tahun.. sebaya umur ngan umur blog kak sya 4 tahun..

kad0k. said...

kaktiny,
nov jugak ke sis?

kaksya,
thanks kak

Abby ♥ said...

Hepi aniversari
Semoga panjang umur murah rezeki, anak ramai, ko bawak kekasih ko p dinner mana tuh? xkan mekdi ke kot, ahehehhe

kadok said...

abby,
thanks..x buat decision lg la nak mamam mana...mekdi? apa salahnya mekdi je..high taste ko ye...hahahaha

ladylikeme said...

wah..dah anivesari yang keempat no...pepun tahniah..tahniah.....

Am said...

Alhamdulillah kadok, Selamat ulang tahun dari Am buat kadok dan isteri ya.

kadok said...

ladylikeme & am,
thanks..:)

artsoul said...

moleknyeerrr...

mrsazi said...

Slamat Ulang Tahun :)

LotsOfLove said...

Cantit..
Sweet ar pict.. Encem and Chantek..
Padan ar..
Tahniah coz berjaya
melayarkan bahtera kebahagiaan sehingga ke hari ini.. Terus Encem.. Hehee

kadok said...

artsoul, lotsofluv & apple,
thanks.

OndeOnde said...

Happy 4th Anniversary!!!

:)

apa kabar sekarang??????

AL-BIMA SAKTI said...

Alhamdulillah...
semoga perjalanan kasih sayangmu berdua dilindungi rahmat dan dipermudahkan sehingga ke hujung nyawa... insya_Allah...

kadok said...

kak1,
thanks kak...skrg ok..alhamdulillah..

al,
thanks bro..:)

Si Kachak Suparjo said...

Perghhh!

Kau sungguh kachak, bro.
Aku mau jadi peminat kau, buleh?

ha ha.


*Aku dah bodek, Kenny nye mane?
ha ha

arsaili said...

salam...wahhh bagai pinang dibelah dua...tahniahhh

arsaili said...

salam...wahhh bagai pinang dibelah dua...tahniahhh

Masy said...

epy eniberseri.. selebret, selebret jugek... tag sy dilupa jgn hahahaha

kadok said...

kachak,
kenny?lu dtg sini la..ada BRAni?

arsaili,
thanks bro.

masy,
mmg kena jwb ehh?

blackpurple @ jowopinter said...

Selamat. Semoga kamu berdua diberi kerahmatan dan keberkatan oleh Allah. Ameen.

NONIE AZIZ said...

semoga bertambah2 rezeki korang berdua setengah...

kadok said...

bp,
thanks bro.

nonie,
thanks..2 org setengah ye..:p

aNIe said...

HAPPY BELATED ANNIVERSARY...there's a long way to go...jadi saya berdoa semoga kadok & kekasih tabah dan sabar menghadapi apa jua dugaan...dan semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...dan dimurahkan rezeki...

kadok said...

kaklady,
thanks kak...dan amin utk semua wish tu..:)

Faizah said...

selamat ulang tahunnnnn

Water Lily said...

Selamat berulang tahun untuk kamu dan kekasih. Maaf akak terlewat sikit mengucapkannya.

Semoga kekal ke akhir hayat. Amin!

kad0k. said...

faezah & kaklily,
thanks..:)

tasikmerah said...

macam fahrin ahmad la kamu kadok. ni yg nk tergoda nih...

ha ha.

cippp said...

pokcik.. 4 thn dah
bertatih apanya..?
budak umo 4thn, dah pandai kayuh beskal tau.. hahahahhahah

kad0k. said...

tm,
fahrin? hahaha...aku kadok la..cehhh

cippp,
masih bertatih la sis..4 thn br..jauh lg perjalanan..hehe

Sastri said...

tahniah... semoga kekal bahagia hingga akhir hayat...

nampak bagai pinang dibelah dua... :D

zino said...

selamat ulang tahun ke empat... perjalanan masih jauh.. semuga terus bahagia...sehingga ke akhir hayat...

zainal said...

sastri & zino,
Thanks

AUNTIE CT said...

Salam,

Ahaaa...dapat juga auntie tengok chek...handsome apaaaa? Awat nak sembunyi2:)
Auntie turut mendo'akan semuga jodoh anda berdua berkekalan sepanjang hayat dan sentiasa di dalam rahmat Allah...Take care!