Sunday, December 7, 2008

_Selamat Hari Raya AidilAdha_

Teman-teman,
Selamat menyambut hari raya aidiladha..saya sekarang berada di cyber cafe di kampung halaman saya..ada berukband pon tidak berguna..lembab macam siput. Terpaksalah saya ke cyber cafe demi memenuhi tuntutan ketua di tempat saya bekerja agar report-report yang beliau mahukan sedia ada disendspace yang saya janjikan kepada beliau. Haihhhh

ye ye...bukan mengampu..tapi itulah hakikat pekerja bawahan seperti saya..mintak-mintak lah bos saya memberi saya bonus paling tidak pon cukup membolehkan saya pencen awal seawal tahun hadapan..arghhhh..manusia seperti saya kekadang tidak pernah bersyukur...haihhhh

dimasa dan detik ini..cyber cafe ini dipenuhi dengan anak-anak muda..muzik bingit membuat saya terasa ingin menari walau sepatah haram saya tidak fahami. owhhhh...patutlah..lagu-lagu cha ya nun alip rupanya...

dahlahh..saya sudah merapu..saya tau..selamat hari raya aidiladha...memandu dengan berhati-hati ok!

13 comments:

arsaili said...

salam eid ul adha..hidup penuh pengorbanan..semoga hidup kita dipermudahkan...kat johor ker bro?

[S]itie [B]Um [B]Um said...

camat ari raya aji

kadok said...

arsaili,
a'ahh...kat joho ni..selasa balikla semula..:)

siti,
camat ari raya jugak..:)

zino said...

setuji dengan en.me hidup ni penuh dengan pengorbanan.. macam zino nak cuti pun susah sekarang ni hehe

tasikmerah said...

tak beraya rumah gua pun.... takut nk kena belikan sofa lu tu... ha ha.


.

kadok said...

zino,
sy nye cuti arini dgn jumaat kensel sbb ada urgent report nak keluarr...haihhh..pengorbanan jugak kan?

tm,
haha..bkn ko dah byk sofa ke? aku dah mintak satu kan?bole?

blackpurple @ jowopinter said...

Salam Eidul Adha.

Sayunya dengar takbir....

Am said...

Sama ler kita kadok, Am pun kadang kala bawa kerja balik rumah. Anak dah tido kita depan lapto menaip. Kdang2 tu sampai isteri Am pun marah hehehe

artsoul said...

klakar bile tenaca berukband...hahahahaa

artsoul said...

terbaca...hehehe

kadok said...

bp,
same to u bro..:)

am,
kadang2 kena komplen jugak am..tp nak wat camne..makan gaji..huhuhu

artsoul,
mmg berukband la sis...hahaha

Masy said...

yuhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

kadok said...

masy,
hahahaa..sibuk tahap gaban ni..:p