Thursday, November 6, 2008

_hey_

Hey..kamu yang menaiki kereta putih berbelang petak biru kuning. Kamu suka menyaman orang bukan? Lagi-lagi yang tidak bertali pinggang keledar kan? Aku boleh bilang dengan jari atau barangkali tiada langsung orang-orang yang menaiki kereta seperti kamu yang memakai talipinggang keledar. Kamu sesungguhnya sangat hampehhh…haihhh

19 comments:

Tokyo BLUE said...

aku benci itu orang woo

kadok said...

tokyo blue,
tau xpe...hahaha

aNIe said...

Heheheh...ni kene komplen ngan adik ipar akak ni...dia polis trafik jugak...tapi dia naik motor...heheheh

[S]itie [B]Um [B]Um said...

sokong2..

kadok said...

kaklady,
cuba akak peratikan kalau akak naik kereta..lepas tu derang ada kat sebelah..sy bole jamin..derang x pakai punya...sila komplen..hahaha...

siti bum bum,
sila sokong..:p

arsaili said...

salam..tu org ckp tak serupa bikin lorr

benjamin aka pekik lunak said...

kuasa ditangan meraka. hahaha

kadok said...

arsaili,
mcm ketam mengajar anak berjalan la ye arsaili..padahal dia pon x betul..cehhh.

ben,
dia cant simply guna kuasa mcm tu kalau mereka sendiri x betul...haihhh

alif-mikail said...

eh! diaorg memeng tak yah pakai tali pinggang betul ni

sebab ... kemalangan di kalangan ang-gota polis adalah minima.. ahahhaa

LotsOfLove said...

Haiihhh..
Hampeh tol..

kadok said...

alif,
kalau kemalangan kurang dikalangan mereka..tak bermakna derang xyah pakai safety belt..

lotsoflove,
sungguh hampeh..:)

tasikmerah said...

kalau tak silap aku, diorng mmg tak kena pakai talipinggang dgn alasan kalau ada apa2 kecemasan akan memudahkan mereka buat kerja. contoh kalau nak kena menembak penjahat ke hape, dgn tali pinggang tu jadi terkial2.

ada mamat driving school tu la kabor.

ntah.



.

Masy said...

mesti punyelah dorang x pakai. sy ingat lg, ade skali tu kat trepit lite seblah kete kitorang tu encik2 kete putih biru tu lah. yg kitorang ni kanmain gelabah lg tarik seat belt. sekali tu tgk dorang gelak2, upenye dorang pon x pakai seat belt. hampeeeeeeeeeeeeeh~

kadok said...

tasik,
xtau pulak pasal tu..tp mcm x logik maaa.

masy,
kalau sy pun gelak kan awak jugak..wahahahaha

Abby ♥ said...

aku penah kena saman psl tali pinggang keledar nih

aku biasa kena speedtrap

bila dr gua musang ke merapoh, gerenti lepas tu kena saman, huhu
melayang 3rat

1 lagi aku biasa kena saman
parking mbpj
waaaaaaaa
1rat tau
tapi byr awal, kena kompaun rm30 je
hehe

Al-BIMA SAKTI said...

hai...
apa yg tak kena ni, en kadok..? diorang ada keistimewaan tersendiri... biarlah kita yg ikut undang2, tok kbaikan kita gak kan...?

kadok said...

abby,
aku baru 2 kali kena saman..kalau bole takat tu ajela...

al,
bkn apa..rasa x adil..hahaha...:p

cippp said...

ai pokcik,
awak dah kena saman ke?

kadok said...

cippp,
tak jugak..cuma menyuarakan rasa tidak puas hati...hahahahhaa