Monday, March 2, 2009

_gelinya_

“I tak suruh derang anggap i idol derang”
“I tau batas I..kami ada keluarga masing-masing”
“Apa derang nak katakan biarlah”
Pok pek pok pek..jawab perempuan tu.
Owhhh..tu antara dialog yg dikeluarkan seorangpelakontuataksedardirialaalacakaporangputih kat satu rancangan television swasta tengah hari semalam. Gelinyeeeeeeeeeeeeeeeee

Nota kaki:
harap dijauhkan.

17 comments:

Masy said...

tp ai tetap minat gak kat pelakon lelaki tu. tak kisahlah mcmane pon hehehehheeh

Lara said...

i pun geli..dulu i minat kat pelakon laki tu..tp bila dah tgk adegan adik kakak yg sgt meshra itu jd meluatss sgt..

kad0k. said...

masy,
pelakon lelaki tu best sgt ke?

lara,
hahaha..tau xpe..:p

addyaholix said...

siapa?

aku selalu ketinggalan bang. sebab jarang tengok tv.

salam!

~~~ kay ~~~ said...

0oooooooo... tau2
MIL siap call lagik suruh tengok
heheheheeee....
(rancangan itew 12.30pm to 1.30pm)
dua2 pelakun itew x minat... malas nak komen, kang tambah dosa jer.

kadok said...

addy,
alamak bro..klu dia cuma "email" dgn "langkawi" aje...hahaha

kay,
jadikan sempadan aje kay..betul x?mintak2 dijauhkan...hehehe

cippp said...

klu lah depa mmg adik beradik kandung.. xde maunya minah tu bg mamat tu peluk dia hahhahah

sya said...

Isk geli geman.. moga kak sya tak jadi begitu.. isk tapi sapalah kak sya kan he he he bukan pelakon pon..

kad0k. said...

cippp,
tau xpe..kalau adik beradik pon xkan la nak buat camtu..hahah

kaksya,
semoga dijauhkan..:)

tasikmerah said...

jijah mahjan la tuuuuuu.... he he.


.

pB said...

ajijah mahjan menegakkan benang yang basah ....

kadok said...

tm,
ye la kot...:p

pb,
biasala..org dah buat silap..koner sana sini la nak lepas kan diri...moga dijauhkan..:)

blackpurple @ jowopinter said...

Nasib baik aku tak tertengok. Kalau tak, mesti termuntah agaknya.

Sastri said...

banyak gambar-gambar dorang ni yang dah tersebar kan? macam tu ke ek kalau hubungan hanya tahap adik-beradik?

kadok said...

bp,
muntah hijau?..;p

sastri,
kalu adik beradik pon x buat camtu punya...hahaha

addyaholix said...

aku kira aku makin faham. haha!

kad0k. said...

addy,
bagus...:p