Monday, October 26, 2009

_entry tertunda_

Ini adalah gambar2 ketika raya yang lalu. ye..ye..saya tahu. ia sudah berlalu...tapi sekurang2nya saya masih update lagi kan? hehehehee



















22 comments:

hannah yunos said...

haha..i like:)

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Bro,
Bro lama hilang..
hehe..

comel2 jer org dlm pict tu..

Bro yg maner.?

Hehe..

Khairi said...

hehe. betul2 tertunda nih. ;p

pape hal, selamat kembali!

kad0k. said...

hannah,
luckily u like it...hahha

LOL,
x hilang kemana la LOL..a bit busy plus menyesuaikan kat tempat baru...i am the one like ju-on tu...hehehe

khairi,
tau xpe..:)

Masy said...

bro dah berani tayang muka sendiri ;) improvement ni hahahhahaah

kad0k. said...

masy,
nasib baik gambo kecik2 aje kan..xde la nmpk sgt...hahahhaa

Masy said...

ape plak x nmpk.. klik je kat pic tu, hah... terpampang satu skrin monitor hihhihihi

afdni said...

hoyee.. atlast updated pon blog..

Abby ♥ said...

richa comelll

kissss byk2
hehe

kadok said...

masy,
:p

afdni,
updated tp xtau nak besoka gmbo tu ..tu yg kecik2 smee...hahahaa

abby,
will do sis..:)

ez said...

cantik2 pict2 tu...arissa da besau sikit..cantik mak arissa..heheh

addyaholix said...

gambar juon tu pon ada jugak bang? haha!

dan richa memang makin bulat =)

kadok said...

ez,
rissa dah 7 bln..:)

addy,
hahaha..ada byk yg lain..tp xmo nak letak..hahhaa

zafi said...

comelnya...
love is on the air!

kak Anie said...

Kadok...ini raya pertama bersama arissa kan? Mesti pengalaman yang begitu bermakna dan mesti rasa tak sabar untuk menunggu dia pandai berjalan tahun depan...

kadok said...

Zafi,
:)

kak anie,
Betul tu kak..raya pertama dgn si kecik ni…skrg dia dah 71/2 bulan..tak sabar nak nak tgk dia jln, duduk dan bercakap..:)

NBK466 said...

Wah..meriah dgn gambar2an...biarpun dah nak masuk raya aji dah..he.he..he..

kad0k. said...

nbk,
raya haji lg 3 minggu..lama lg tu..:p

Muhafis said...

sweet jek baby tuh..

kadok said...

thanks muhafis..my daughter..arissa adani namanya..:)

kadok said...

thanks muhafis..my daughter..arissa adani namanya..:)

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女